Головна / Авто 2019 / Hyundai Santa FE 2019 року

Hyundai Santa FE 2019 року

Нова модифікація відомого кросовера Hyundai Santa Fe 2019 вже представлена офіційно. Але поки лише в рідній Кореї, де вже встигли стартувати продажу. Нині розсекречена більшість технічних параметрів, новинка вийшла цікавою, тому доказом яскраві фотографії.

Історія моделі Хендай Санта ФЕ

Як відомо, Санта Фе є кросовером середнього розміру, який побудований на платформі Хендай Соната. Приватне найменування він запозичив у американського міста, розташованого в межах штату Нью-Мехіко, там же є прославлений гірськолижний курорт. Вперше машину показали в 2001 році, за історію особистого розвитку вдалося випустити 2 покоління. Презентація 2-й версії сталася в 2007 році, через 1 рік авто виявилося на 2-й позиції в рейтингу Top Safety Pick, зважаючи найбільш безпечним кросовером. Ще в 90-х роках компанія перестала враховувати думку гігантів автомобілебудування, тому вирішила заявити про себе, як про серйозного виробника. Для дебюту марка вибрала оптимальну версію кросовера. Нині Хендай Санта Фе 2019 вважають популярним кросовером, відповідно, корейські інженери не зупиняються на досягнутому. Вже в 2003 році фірма змінила комплектації, надавши водіям багато інших налаштувань, серед них була магнітола на 6 дисків, вставки з алюмінію і якісна антена. У 2005 році машина пройшла модернізацію екстер’єру, попереду привертала увагу радіаторна решітка з поперечною лінією, також ззаду були нові ліхтарі, двері і бампер.

Крім того, інтерпретували бічні і задні захисні накладки, ще 16-дюймові колісні диски. Образ вийшов стильним, але трохи агресивним. Ще пізніше, в 2006 році, машину представили в іншій кольоровій гамі. Фахівці побудували певну кількість прощальних модифікацій. У зв’язку з виходом генерації другого покоління, виробництво автомобіля перенесли в Україні. Нове покоління показали під час виставки в США в 2006 році, через час модель надійшла в продаж. Розробка новинки зайняла більше 2-х років і компанія витратила на це 155 мільйонів доларів. У 2010 році Хендай відправили в Детройт, покращений Санта Фе різнився з попередниками гратами радіатора, іншими бамперами і фарами проти туману, вони мали темне обрамлення. Також погляд приваблювали легкі вихлопні труби, класичні литі диски і рейлінги на даху. Вже на початку 2012 року бренд представив кілька фото 3-го покоління, дебют пройшов навесні в Нью-Йорку, зараз громадськість в очікуванні чергової новинки.

Старт продажів Хендай Санта ФЕ В Україні

Нові кросовери стали реалізувати в Кореї ще в лютому, до початку офіційної прем’єри в Женеві, яка відбулася в березні. За останньою інформацією зрозуміло, що новинку на вітчизняному ринку очікують влітку. Збірку кросоверів хочуть налагодити в Калінінграді, мова йде про технології SKD, коли на готовий комплект монтують мотор, бампера, колеса, інше. Крім додаткового обладнання, ціни в межах 30 до 35 тис. дол. Основна інновація, яку застосують на серійних машинах – наявність системи оповіщення про пасажирів, що залишилися в салоні. З причини є сплячі дітки, це важливо, адже вони можуть відчути дискомфорт, якщо авто коштує під відкритим сонцем. Офіційні комплектації будуть оголошені напередодні виходу кросоверів в Україні.

Комплектації і ціни Хендай Санта ФЕ

Очікується дебют нового Хендай Санта Фе 2019, який напевно стане неймовірно популярним. З останніх новин прояснилося, що на батьківщині новинка піднялася в ціні на 1,1 тисячі доларів, це явно відіб’ється і на вітчизняній ціновій політиці. Офіційні дилери планують пропонувати автомобіль за ціною від 30 тис. дол. Технічні показники розраховані на трансмісію з повним приводом, ще 8-ступінчасту коробку передач автомат. На вибір 4 комплектації, що паралельно з 2-ма типами моторів дають можливість отримати в результаті 7 версій виконання. З огляду на те, що новинка приходить на зміну довгої версії з приставкою Гранд, не можна виключати появу іншої моторної гами.

Початкова комплектація називається Старт, вона з широким переліком обладнання. Ця модифікація має:

  • 2-зонний клімат-контроль;
  • брендовий аудіосистему;
  • електричні підйомники скла;
  • регулятор керма;
  • підігрів передніх сидінь;
  • управління центральним замком на дистанції;
  • розкладний диван;
  • 17-дюймові колісні диски.

Для безпеки водія і його пасажирів передбачено 6 подушок, датчик дощу, система безпеки, фари проти туману, круїз-контроль, помічники старту при підйомі, інше. На щабель вище знаходиться модифікація Комфорт, її ціна 35 тис. дол. Для цієї версії пропонують:

  • салон, оббитий шкірою;
  • камери заднього виду, де картинка виводиться на великий екран;
  • обігрів керма і задніх сидінь;
  • датчик парковки;
  • електропривод для дзеркал;
  • датчик світла;
  • глибоку тонування задніх стекол.

Потім йде комплектація Динамік, вона доповнена:

  • фарами зі світлодіодами;
  • мотор запускається від кнопки;
  • панеллю приладів з підсвічуванням;
  • захисними стеклами;
  • датчиками для парковки спереду;
  • рейлингами на даху;
  • великими дисками.

Ціна машини на рівні 35 тис. дол, можна доплатити ще 3 тис., з метою отримати турбований дизельний мотор.

Завершує прайс-лист модифікація Хай-Тек, у неї є:

  • електропривод для сидінь з різними настройками;
  • адаптивний круїз-контроль;
  • навігація з великим екраном;
  • преміальна аудіосистема;
  • електропривод для багажного відділення;
  • колінні подушки безпеки;
  • автоматичне гальмо на стоянці;
  • система відстеження розмітки на дорозі;
  • екстрене гальмування.

Вартість автомобіля складає 35 тис. дол. За 1,2 тис. дол. є придбати пакет Advanced, він розрахований на скляний панорамний дах, камеру кругового огляду, систему паркування і 19-дюймові диски. Фарба «металік» обійдеться ще на 15 тисяч дорожче, що не дивлячись на вид комплектації.

Технічні характеристики Хендай Санта ФЕ

Слід розуміти, що за великим рахунком, раніше викладена інформація відноситься до корейської модифікації. Природно, не виключено, що вітчизняна модель матиме з нею багато спільного. Змін сталося порівняно небагато, використані ті ж мотори, коробка передач і привід.

На вибір пропонують:

  • бензиновий агрегат об’ємом 2,0 літра – з показником 235 кінських сил;
  • дизельний мотор об’ємом 2,0 літра – потужністю 186 кінських сил;
  • дизельний двигун в обсязі 2,2 літра – потужністю 202 кінських сили.

Очевидно, що система повного приводу називається HTRAC, але це ніяк не відноситься до преміальної марки Genesis. На відміну від седана, цей кросовер з постійним повним приводом, більше того, електричної муфтою підключення задньої осі. Підсилювач керма також електричний, але змонтований на рейковому механізмі.

На вибір 4 повноцінних режиму їзди – Еко, Комфорт, Спорт і Смарт.

Перелік вбудованих систем безпеки:

  • блокування дверей, якщо ззаду наближаються автомобілі;
  • запобігання фронтального зіткнення;
  • попередження про знаходження в неправильній смузі;
  • контроль сліпих ділянок;
  • система розпізнавання пасажирів ззаду.

Частково, в залежності від комплектації, фахівці пропонують адаптивний круїз-контроль, голосове керування, проекційний дисплей і бездротову зарядку. Більш того, частково управляти автомобільними функціями пропонується з телефону, зокрема мова йде про запуск двигуна, перевірці рівня палива і відкритті дверей.

Інтер’єр і екстер’єр Хендай Санта ФЕ

Багато експертів нерідко говорять про незвичайну центральній консолі Хендай Санта Фе 2019, на фото це видно. Також є згадки про мультимедійний екрані. Місткість кросовера не змінилася, він запропонований в 5-ти і 7-місцевому виконанні. Завдяки збільшеній колісній базі змінилася місткість багажного відділення. Обов’язково варто наголосити на тому, що виробник обіцяв поліпшити шумоізоляцію в районі арок, використовувати більш якісні матеріали для оформлення інтер’єру. Нове покоління не сприймає такого поняття, як проста модернізація, все серйозно. Передбачена головна оптика, головний світло поєднується з фарами проти туману.

Привабливо виглядає інша радіаторна решітка, штампи на капоті, срібне обрамлення. З боків помітні інші обводи і переходи, змінився корпус бічних дзеркал, інакше сформований дизайн дверних арок. Корми має більш витягнуті гострі ліхтарі, бампер не такий гострий, тепер багажне скло виглядає вертикально. З урахуванням перерахованих зовнішніх змін, новий Хендай Санта Фе 2019 фото хочеться назвати зухвалим, стильно оформленим, він збільшився за габаритами, також змінилося відстань між колесами. Через іншого оформлення в кращу сторону змінився коефіцієнт опору, потрібно сказати ще й про обсяг високоміцної сталі в конструкції кузова. За рахунок цього жорсткість зросла більш ніж на 15%. Підводячи підсумки, стає зрозуміло, що фахівці постаралися на славу!

Відеоогляд Санта ФЕ

Якщо на попередніх відео було видно тільки фрагменти новинки, то нині автомобіль можна розглянути повністю. У свіжому ролику виробник демонструє, як діє система безпечного виходу, вона відноситься до переліку обладнання, тимчасово блокує двері, виключаючи події з машинами, що наближаються ззаду, за рахунок чого пасажири в цілковитій безпеці.

Тест-драйв Хендай Санта ФЕ

Уже перші тести Хендай Санта Фе 2019 року приємно здивували експертів. Заїзди проходили на батьківщині, на досить звивистих шосе. Важливо відзначити нові параметри, які більш схожі зі спортивними модифікаціями. Автори хочуть показати ще й 7-місцеву модель, яка має індекс XL. Вона стане комплектуватися дизельним мотором, з об’ємом 2,2 літра. Після на ринок вийде 5-місцева версія, інформація актуальна для авторинку США. Тестована модель, за даними конструкторів, різниться меншим обсягом викидів і відмінною керованістю. Недолік, зазначений фахівцями – підвищений рівень шуму, який виходить від двигуна на підвищеній швидкості. Тест-драйв розрахований на поїздку по 2-смуговим шосе, а також не особливо комфортним проселочним шляхах. Рух машини на прийнятному рівні, але не варто чекати миттєву реакцію. Водій не відчуває дискомфорту, коли виходить із замету. У момент подібного заїзду немає шансу зрозуміти, як авто поводиться на трасі після дощу або шосе, засипаному снігом.

З урахуванням технічних параметрів, електронна система розподіляє потужність, потім легко перекидає половину зусиль на задні колеса. Для цього оптимально перейти на спортивну їзду. Повний привід, встановлений на новий Хендай Санта Фе 2019 року, дає шанс маневрувати, легко входячи в повороти. В екстер’єрі ставка зроблена на велику радіаторну решітку, що йде хвилями, вона запропонована в темному тоні. По краях передбачена цікава архітектура оптичних приладів. Збільшення площі скління з боків транспортного засобу сприяє оптимальному приємному освітленню інтер’єру. Профіль автомобіля відрізняється якоїсь плавністю, дах прекрасно спадає ззаду, це додає моделі нікого шику.

Приємно дивує набір систем безпеки позашляховика, на увазі мається:

  • виняток фронтального зіткнення;
  • блокування світла інших водіїв;
  • підтримка в запобіганні бічних ДТП;
  • безпечний вихід з авто;
  • допомога утримання машини в смузі руху;
  • розвинена система оповіщень для водія.

Також потрібно виділити розумний круїз-контроль, плюс допоміжні пристрої оптики, зокрема дальнього світла. Зазначені особливості можуть обмежувати деякі технічні показники машини. З метою відчути всю її міць і динамічність, краще їх тимчасово відключити, це не велика проблема.

Хендай Санта ФЕ фото

Нині прояснилася серйозність настрою корейського виробника Хендай, відстоюючи особисте місце в області спортивних автомобілів міського типу.

Дивіться ще

Porsche Macan 2019

Наскільки цікавий і затребуваний буде на ринку презентований оновлений Porsche Macan і на що слід …

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *